Nightmares

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Carro - 8 juli 2011 23:37

Torsdag: Typ gjorde inte så mkt på förmiddagen. Typ kollade på tv. xD

Men ah. Sen åkte jag in till Lund och färgade håret. ^^

Blev riktigt nöjd faktiskt. :)

Kanske lägger upp bilder sen.

Efter middagen stack jag till Cilla. Vi typ dygnade xDD

Askul. Vi tittade på massa filmer typ.

Vi såg Devil. Hahah den var faktiskt lite läskig :s

Sen såg vi Harry Potter 7 del 1. Den var faktiskt ganska bra. ^^

Sen tittade vi på  Pirates of the Caribbean 4. (Fast ah vi såg aldrig klart hela xD). Asså  vi var fan typ helt cp xDD

Skrattade typ åt allting xD

Men ah sen efter 5 på morgonen sov vi xDD


Idag:

Vi steg upp typ vid 2 och åt frukost. xD

Sen typ var det tänkt att vi skulle se klart Pirates of the Caribbean. :o men det gjorde vi inte lol. Men sen efter jag hade ätit middag så stack jag tillbaka till Cilla och så såg vi klart den. Sen spelade vi lite Left 4 Dead 2. Asballt spel. Det är fan beroende framkallande <.<

Hahaha. Vilket kul liv jag har va?! ^^




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Mode
 Musik
 Film
 Manga
 Anime
 Nånting
 Resor
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards