Nightmares

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Carro - 4 november 2011 18:17

Igår: Steg upp vid 8.. Tittade på lite på tv.

Sen tog jag bussen till Lund och var hos psykologen då då.

Sen stack jag hem... Sen vid 4 tiden åkte jag in till Lund igen

för jag skulle färga håret :D 

(Blev ganska nöjd men ändå inte)..

Sen kom Cilla till salongen och väntade på mig.

Efter det åkte vi hem till mig och åt middag.

Efter middagen kom hennes mamma och hämta oss så stack vi hem till henne :)

Haha vi gjorde inte så mkt. xD

Typ kollade på tv mest..

Somnade ganska snabbt :o

Idag: Stack hem ganska tidigt.. Eller ah vid ett eller nått..

För Cilla skulle typ städa och så..

När jag kom hem tittade jag på tv.. xD

*nolifer*

Shit va veckan har gått fort.. :|

Nu sittar man här då och funderar på vad man ska göra.. :/

Ska väl äta snart iallafall. (tror jag :S)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Mode
 Musik
 Film
 Manga
 Anime
 Nånting
 Resor
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards