Nightmares

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Carro - 2 november 2011 22:46

Steg upp typ vid 8.. Tittade lite på tv. Sen vid nio typ gick jag till Cilla och åt frukost där. xD

Efter det tog jag, Cilla och hennes pojkvän bussen till Lund där vi mötte upp hennes kompis som åsså skulle tatuera sig.

Sen tog vid bussen dit vi skulle tatuera sig då.

Shit va lång tid det tog asså. Hungrig som fan blev man åsså. 

Fattar knappt att jag gjorde det då jag är skit rädd för nålar typ. :S

Fyfan va ont de gjorde också asså. :(

Men det var de värt typ :D

När vi väl var klara så var kl typ 8 -.-

Jag blev ganska nöjd men även lite missnöjd :S 

(Makes sense I know .__.)

Aja.. Lägger väl upp en bild på hur det blev lite senare...

Ska nog gå och lägga mig snart.. Ska upp tidigt imorgon..  Ska till psykologen...

(Dessutom så är jag astrött).

Senare ska jag färga håret.. :D

Efter det blir det att sova över hos Cilla :D



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Mode
 Musik
 Film
 Manga
 Anime
 Nånting
 Resor
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards