Nightmares

Alla inlägg under juni 2011

Av Carro - 15 juni 2011 21:40

HAHAHAH<3

Av Carro - 2 juni 2011 17:28

   Copyright by me.

Var på skolresa med 3orna. Det var roligt.  Tänkte göra en sammanfattning av dagarna i London.

Söndag: Gick upp typ astidigt. Vi tog bussen till Kastrup. Sen när vi kom till London köpte vi först Oyster card sen åkte vi till hotellet och åt lunch där. Sen åkte vi sightseeng med en såndär tour bus. Jaja. Sen gick vi runt i stan lite. Vi gick även till Buckinham Palace (stavning?). På kvällen åt vissa av oss middag på McDonald's. Sen efter det åkte vi tillbaka till hotellet.


Måndag:

På förmiddagen tog vi the tour bus igen och åkte till ner till ett ställe där vi skulle åka någon kryssning längs Themsen. Tog ganska många foton där. ^^

(Bla på Big Ben (se bild längs upp)). Efter det åt vi lunch. Jag åt för första gången Fish'n chips. Usch det var verkligen inte som jag hade tänkt mig. Typ det såg ut som de hade tagit fryst friterad fisk och sen värmt upp det, eller nått. Men det var väl ganska okej ändå. Efter lunchen åkte vi till Brittish Museum. Det var väl okej. Gillar inte museum så mycket dock. Framåt kvällen drog vi till China Town.

Där åt vi middag. Köpte även pocky där, en liten present till Cilla och en födelsedagspresent till Axel (min bror). När vi kom tillbaka till hotellet tittade jag och Madde på Vampire Diaries :D



Tisdag:

På förmiddagen drog vissa till London Dungeon. Medan jag, Axel och och några andra drog till Covent Garden och kollade in lite affär där. Sen drog vi till någon scenice fiction affär och kikade lite. Sen åt vi lunch på nån grekisk restaurang.  Efter det drog vi till Camden Town där jag fyndade två coola tröjor :D 

Efter vi hade varit där drog vi till Oxford St. där jag, Ulla och Ellie gick in på Primark. Köpte en del kläder där ^^

Efter det åkte vi tillbaka till hotellet sen gick vi till någon italiensk restaurang.


Onsdag:

På förmiddagen åkte jag och några andra till Madame Tussauds. Det var faktiskt kul att vara därinne. Fotade massa kändisar. Haha lol. Känner mig nästan som värsta paparazzin eller nått o.O. Jag såg även nån marvel filmsak i 4D. Det var skoj. Haha det fanns en skräckkammare där också. Dock tyckte jag att det var lite läskigt då jag är lite mörkrädd och man fick nästan klaostofobi därinne. o.O Men annars var det ba lame när de försökte skrämma en.  Efter vi hade varit där mötte vi upp de andra som hade varit på London Eye och åt lunch på mcdonalds. Sen var det tänkt att vi skulle besöka två museum men det hann vi inte med. Så vi åkte tillbaka till hotellet och checkade ut sen åkte vi till flygplatsen.


Idag:

Idag har jag varit duktig och städat. Nu ska jag snart äta middag.  Gud vad trött jag är. Imorgon ska jag upp tidigt. Då jag ska till Uppsala imorgon med broshan och hans bästis. Jaja.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Mode
 Musik
 Film
 Manga
 Anime
 Nånting
 Resor
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards