Nightmares

Alla inlägg under april 2011

Av Carro - 29 april 2011 17:05

Jag var hemma idag också. Har typ fortfarande skitont :(

Så idag har mest tagigt det lungt ^^

Typ tittat på tv lite. Sen gick jag ut en sväng.

Ikväll kommer Vampire Diaries :D

Yeah. Gött med helg ^^

Av Carro - 27 april 2011 20:58

Omg. Gissa vad som hände på gympan idag?!?! Eller ja innan gympan ens hade börjat.

Klumpig som man är så snubblade jag på en avloppsplatta, då den var lite vidöppen typ. Men det såg ju inte jag så jag trillade och fick massa skrubbsår överallt typ. Och så började ena ögat svullna så jag kommer typ få en fet blåtira där sen. Kul. Kommer ju se ut som värsta misshandeloffret eller nått. Inte nog med det mina glasögon förstördes också. (Så nu har jag mina otroligt fina reservglasögon istället *sarkasm*). Man kan väl se det från den ljusan sidan. Slapp ju gympan :D

Sen så mår jag illla också :(

Ska vara hemma imorgon och vila mig. Då jag knappt kan gå för jag fick stora skrubbsår på knäna också. Yay. Aja gött att slippa skolan imorgon iaf :D


Av Carro - 25 april 2011 19:13

En sån fin låt ; u ; ♥

Gud asså o:

Av Carro - 25 april 2011 18:44

Nostalagi :D ♥

Älskar den här låten hihi ^^ ♥

Av Carro - 25 april 2011 16:23

Tänkte försöka göra en snygg sammanfattning av söndag - idag.

Söndag:

Idag kom Janne (mammas man) och Cornelia hit som ska sova över hos oss dårå. På kvällen kom mormor och hennes vän till oss och åt middag. Sen stack jag till Cilla.

Sen skulle jag gå hem men det slutade med att jag sov över för jag var typ astrött. Jaja.

Idag:

Kom hem typ vid ett tiden. Nördat typ data hela tiden. Nu ska vi snart äta.

Puss och hej.

Jag ser inte fram emot att gå till skolan imorgon :(

Jaja.

Av Carro - 23 april 2011 22:46

Idag har jag varit på nova med min kusin och köpt en ny dator :D

Senare på kvällen var man hos morfar och firade påsk. Det var väl helt ok.

Mitt liv är så intressant :D

(eller inte)

Ska väl snart gå och lägga mig.

Godnatt och Glad Påsk! ♥



Av Carro - 20 april 2011 22:14

Sån fin låt ;u;

Ayu ♥

Av Carro - 18 april 2011 19:44

"Whoa look it's Jabba da Hut"

HAHAHAH gud jag ba älskar han ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om?
 Mode
 Musik
 Film
 Manga
 Anime
 Nånting
 Resor
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards